Wealth of Gold - Dusty Attic January Challenge

January and always too cold temperatures in Canada inspire me to stay in the comfort of my home sweet home and scrap!
Janvier et les grands froids du Canada m'inspirent pour rester dans le confort de mon doux logis et scrapper!

I glad presented you one of my creation, that I did for Dusty Attic January Challenge, inspired by this gorgeous following moodbord.
Je suis donc heureuse de vous présenter ma création pour le défi de janvier de Dusty Attic, inspiré du magnifique tableau ici bas.


 Dusty Attic January Challenge
I started my creative process inspired by the festive impression from the moodboard and the wealth of gold, I choose to some fine chipboard piece from "Wrought Iron Design" set,  another from  "Doily #5" set and the word "memories" from  "Mini Word #1" set.
J'ai débuté mon processus créatif par le choix d'une photo festive, telle que dégagée par le moodboard et la richesse du doré. J'ai ensuite choisi d'utiliser une pièce de la collection "Wrought Iron Design", une autre de l'ensemble "Doily #5" ainsi que le mot "memories" de "Mini Word #1" pour leur finesse.




I embossed my doilies in gold, for the wealth touch, splash some golden drops here and there and use a golden thread under a beautiful badge from Cuts2luv, which perfectly matches the theme with is magnificent golden butterflies on a white background.
J'ai embossé les pièces de "doilies" en doré, pour un belle touche de richesse et j'ai fait quelques gouttes d'encre doré ici et là. Le tout agrémenté de quelques papillons dorés, comme sur le magnifique badge de Cuts2luv que j'ai utilisé à gauche de ma photo.

Hoping you will like the final result. / En espérant que vous apprécierez le résultat.



Commentaires

  1. Such a beautiful page. Thanks so much for sharing with us at The Dusty Attic.

    RépondreEffacer

Publier un commentaire